Changes of Vegetable and Fruit Consumption as well as Customer Opinion Between 1989 and 2001

Authors

  • Géza Székely Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing tanszék
  • Dénes Pecze Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem Közgazdaságtudományi Kar Menedzsment és Marketing tanszék

Abstract

A tanulmány célja a zöldség és gyümölcsfogyasztás alakulásának, valamint legfontosabb jellemzőinek ismertetése Magyarországon 1989 és 2001 között. A fő szempont az elfogyasztott mennyiség, az ezen cikkekre költött pénzösszeg, illetve a fogyasztás gyakorisága. Taglaljuk a termékek fogyasztói megítélését és annak viszonyát a fogyasztáshoz. A mérés problematikája, a különböző kutatások módszertanai egy külön aspektusát képezik a munkának.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Székely, G. and Pecze, D. (2019) “Changes of Vegetable and Fruit Consumption as well as Customer Opinion Between 1989 and 2001”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(6), pp. 35–48. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1448 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Food marketing

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>