Total Reality in Media

Authors

  • István Steiner Miskolci Egyetem Marketing Intézet; Nord-Orient

Abstract

A valóságshowk - a nemzetközi tendenciákat követve - a bevezetésük után alig néhány hét leforgása alatt meghódították a hazai médiát. Bár az utóbbi időben úgy tűnik, a népszerűségük jelentősen csökkent, médiapiaci hatásuk kétségtelenül jelentős, és a „reality” műfaj még hosszú ideig meghatározó eleme marad a világ televíziózásának. A tanulmány a valóságshowk uralta média marketingjébe enged bepillantást, rövid áttekintést adva a televíziócsatornák „reality marketingjének” stratégiájáról.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Steiner, I. (2019) “Total Reality in Media”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(3), pp. 19–21. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1483 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

Total marketing