Hard Times - Challanges and Strategies of Hungarian Supplier Industry

Authors

  • Csaba Svéhlik Nyugat-Magyarországi Egyetem Közgazdaságtudományi Kar

Abstract

A rendszerváltás óta eltelt időszakban a magyarországi ipar szerkezete hatalmas átalakuláson ment keresztül. A kezdeti egyértelmű regionális vezető pozíciót követően újabban több környező ország is felzárkózott hazánk mellé, és bizonyos területeken igen kiélezett versenyhelyzet alakult ki. A tanulmány felvázolja a hazai beszállítói iparág előtt álló kihívásokat, illetve a megváltozott versenykörnyezetben alkalmazható stratégiákat.

Downloads

Published

2019-12-07

How to Cite

Svéhlik, C. (2019) “Hard Times - Challanges and Strategies of Hungarian Supplier Industry”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 37(3), pp. 56–62. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1489 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

M&M mix