Informatics for succesfui entreprises
Abstract
Az informatikai rendszerek bevezetését sok vállalati döntéshozó egyelőre inkább költségnek tartja, vannak azonban akik olyan beruházásnak, amely belátható idő alatt megtérül. Mint például a telekommunikációs cégek, bankok és biztosítók amelyek azért járnak élen az informatikai rendszerek bevezetésében, mert azok érzékelhetően hozzájárulnak eredményességükhöz.
A cikk szerzője azt a kutatást foglalja össze amelyből kiderül egy cég az ügyfelek elégedettségének, a cég piaci minősítésének, imázsának továbbfejlesztése érdekében milyen e-alkalmazásokat használ, illetve milyen ez irányú terveket fontolgat.
Downloads
Published
2019-12-11
How to Cite
Bokker, S. (2019) “Informatics for succesfui entreprises”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(2), pp. 70–73. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1591 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Market research