From parrying to daydreaming
Abstract
botrány sió használata szinte mindennapossá vált a médiában. 2001. szeptember és december között például a magyar média napirendjére került politikai ügyek harmada botrány Jellegű téma volt. Gyakorlatilag nincs olyan hét, hogy a média ne dobna fel valamilyen új „ügyet”. Sok elemző szerint a magyar választók már telítődtek a botrányokkal, immunisak a negatív szenzációkra. Ez a tanulmány a Fidesz-MPP botránykezelési kommunikációs technikáit elemzi, amelyek segítették a pártot abban, hogy a kormányzó pártként a győzelem esélyével induljon a választásokon.
Downloads
Published
2019-12-12
How to Cite
Szabados, K. (2019) “From parrying to daydreaming”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(1), pp. 17–21. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1600 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Politics and marketing