Newspapers and political parties
Abstract
Választási kampány idején különösein fontos, hogy a média hitelesen és elfogulatlanul számoljon be a politikai eseményekről. Sokan vannak azonban azon a véleményen, hogy a sajtóorgánumok nem igazán függetlenek; különösen a nyomtatott sajtó termékeit szokás pártokhoz, politikai táborokhoz sorolni. Hogy ez valóban így van-e, azt elsősorban az újságok tartalomelemzése mutatná meg, de fontos aspektusa a kérdésnek, hogy a napi- és hetilapok olvasótábora hogyan oszlik meg pártpreferencia szerint. Ha egy újságot elsősorban jobboldali, egy másikat baloldali-liberális szavazók olvasnak, akkor ez feltehetően nem független az újság politikai „arculatától”.
Downloads
Published
2019-12-12
How to Cite
Karácsony, G. (2019) “Newspapers and political parties”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(1), pp. 40–41. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1603 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Politics and marketing