Beyond image - In the world of experience

Authors

  • Gábor Fabricius Republic Of Art Reklámügynökség ; 11. Országos Marketing Konferencia plenáris ülés nyitó előadása

Abstract

Amikor a Coca-Cola 1886-ban elkezdte terjeszteni termékeit senki sem gondolta, hogy egy évszázad múlva a disztribúció, azaz a polcokon való megjelenés önmagában semmit sem fog érni: biztos eladást nem fog produkálni. Közel egy évszázad kellett ahhoz, hogy a marketing- és sa/es-tudományok egy új technikát vessenek be a fogyasztóért vívott harcba: az image („márkakép”) felépítését.

Downloads

Published

2019-12-12

How to Cite

Fabricius, G. (2019) “Beyond image - In the world of experience”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(1), pp. 73–76. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1609 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

Brand developing