Is football a great business?
Abstract
Minden elemzés, amelynek labdarúgás a témája, abban egységes, hogy a labdarúgás nagy üzlet. Ez valóban nagyon jól hangzik, de nagyon ritkán fordul elő, hogy mélységében meg akarják érteni a labdarúgás üzlethez való viszonyát, és éppen ezért - álláspontom szerint - az ezzel kapcsolatos megállapítások többsége felszínes.
A labdarúgást, annak szakmai és gazdasági alapjait, helyzetét négy tényező határozza meg. Ezek a tények kapcsolódnak egymáshoz, hatnak egymásra, és ha ezek a hatások optimálisak, akkor labdarúgásunk gazdaságilag megállhatja a helyét, továbbgondolkodásra adhat alapot, hogy milyen módon lehetne továbbfejleszteni azért, hogy végül komoly gazdasági tényezővé válhasson.
Downloads
Published
2019-12-13
How to Cite
Izsó, I. (2019) “Is football a great business?”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(6), pp. 68–73. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1627 (Accessed: 25 November 2024).
Issue
Section
M&M mix