Service quality as a basis of consumer satisfaction
Abstract
A fogyasztói elégedettség a vállalat hosszú távú jövedelmező működésének egyik kulcstényezője. Az elégedettség kialakulását a vevőnek megfelelő minőségű szolgáltatás létrehozásával lehet megalapozni. Ez nyilvánvaló összefüggés, de már nehezebb meghatározni azt, mit jelent a vevőnek a megfelelő minőség egy adott termék/szolgáltatás esetén; ennek milyen összetevői vannak és az egyes elemek mennyire fontosak a felhasználónak. A minőség kérdéskörének vizsgálata különösen érdekes összefüggéseket tár fel a nehezebben megragadható szolgáltatások területén.
Downloads
Published
2019-12-16
How to Cite
Kovács, E. (2019) “Service quality as a basis of consumer satisfaction”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(5), pp. 50–56. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1732 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Marketing department at FOBE of the University of Pécs: 30th anniversary