Tendencies of marketing research and education at the universities in the german speaking Europe

Authors

  • Nicole Alexandru Pop Bukaresti Közgazdaságtudományi Egyetem Marketing Tanszék ; (Catedra marketing, Academia de Studii Economice - Bucurestï)

Abstract

Európa német nyelvű országai marketing-tanszékeinek vezető egyetemi professzorai egy nagy tekintélynek örvendő szakmai szervezetbe tömörülve (Tudományos Marketing-Bizottság) évente összeülnek -január végén -, hogy felbecsüljék szakterületük fejlettségi fokát és megrajzolják további fejlődésének körvonalait.

Downloads

Published

2019-12-16

How to Cite

Pop, N. A. (2019) “Tendencies of marketing research and education at the universities in the german speaking Europe”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(5), pp. 64–67. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1736 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Marketing department at FOBE of the University of Pécs: 30th anniversary