MultiMOL, or how to become a regional company: A case from Eastern Central Europe

Authors

  • László Sinkó Miskolci Egyetem Marketing Tanszék

Abstract

Magyarországnak a régióban kiemelkedő gazdasági fejlődése, s az ezzel járó stabil gazdasági és politikai helyzet a térségben való külpiaci terjeszkedés lehetőségét vetette fel Az elmúlt évtized elegendőnek bizonyult ahhoz, hogy néhány korábban is kedvező helyzetben lévő, a I rendszerváltást áhrészelő, majd a hazai piac bővülésén megerősödő vállalat a külpiaci aktivitási formák közül a közvetlen tőkebefektetést válassza.
A terjeszkedésre egyrészt a magyar piaci telítettség kényszere, másrészt a régióbeli országok nyújtotta kedvező pmcmlépési lehetőségek késztetik a magyar cégeket. A működőtőke-export élén a tőzsdén sikeres vállalatok állnak.

Downloads

Published

2019-12-17

How to Cite

Sinkó, L. (2019) “MultiMOL, or how to become a regional company: A case from Eastern Central Europe”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(4), pp. 26–28. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1753 (Accessed: 5 October 2024).

Issue

Section

Hungarian Marketing Workshop 2000