Delusions and blunders - Private labels in reality

Authors

  • Gábor Vida

Abstract

Pár évvel ezelőtt még egzotikus különlegességként vettük szemügyre az üzletekben megjelenő első kereskedelmi márkatermékeket. A szakma hosszú polémiát folytatott arról, vajon van-e Magyarországon ennek a jelenségnek létjogosultsága, elterjed-e, s ha igen, akkor mekkora jelentőségű lesz majd. A hazai kereskedelem robbanásszerű fejlődése - melynek során a nyugati trendek itt félelmetes gyorsasággal váltak uralkodóvá - gyorsan megválaszolta a feltett kérdéseket A private label, azaz a kereskedelmi márka mára az üzletek polcainak hétköznapi szereplőjévé vált, s a szakemberek hosszú távon húsz százalékra teszik részesedését a kiskereskedelmi forgalomból.

Downloads

Published

2019-12-17

How to Cite

Vida, G. (2019) “Delusions and blunders - Private labels in reality”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 34(4), pp. 70–72. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1760 (Accessed: 5 October 2024).

Issue

Section

M&M mix