Results of a Survey on Consumer Preferences

Authors

  • Irén Bartáné Muharay Külkereskedelmi Főiskola
  • Lajos Körmendi Pénzügyi és Számviteli Főiskola Zalaegerszegi Intézete
  • Istvánné Döme Pénzügyi és Számviteli Főiskola Zalaegerszegi Intézete

Abstract

Napjainkban már szinte közhely - mégsem lehet elégszer hangsúlyozni -, hogy valós piaci viszonyok között termelői, kereskedői gondolkodásunk, közelítésünk centrumában szükségszerűen a fogyasztónak kell állnia. A fogyasztási javak tekintetében egyre inkább jellemző a nagy volumenű előállítás, ugyanakkor - az előbbivel némileg ellentmondásosan - az értékesítésnél az egy termék egy fogyasztó (vevő) kapcsolat jelenik meg. A termelésben a „hagyományos" K + F => tervezés => gyártás => értékesítés fázisokból álló folyamat egyértelműen átalakul a marketing =>K + F = » tervezés => gyártás => értékesítés => vevőszolgálat folyamattá.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Bartáné Muharay, I., Körmendi, L. and Döme, I. (2019) “Results of a Survey on Consumer Preferences”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(5), pp. 47–48. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1891 (Accessed: 5 October 2024).

Issue

Section

M&M mix