Trade show know-how for vendors

Authors

  • Zsolt Győrfi Budapesti Vállalkozásfejlesztési Alapítvány
  • Géza Balog Budapesti Vállalkozásfejlesztési Alapítvány

Abstract

A Budapesti Vállalkozásfejlesztési Alapítványnál (BVA) 1995-ben az Európai Unió támogatásával megkezdett beszállítói program során a BVA munkatársai a belga Gewestelijke Ontwikkelingsmaatschappij voor Vlaams-Brabant (GOM) intézet fejlesztőivel együtt adaptálták a hazai viszonyokra a magyar és angol nyelvű cégadatokat és technológiai paramétereket gyűjtő kérdőív rendszert, az adatbáziskezelő szoftvert és az ezzel készíthető angol és magyar nyelvű katalógust. Tapasztalataikon alapult az MVA-Hálózat beszállítói programjának indítása, ez kormányprogrammá, a MENTOR Országos Beszállítói Programmá teljesedett ki, amelynek koordinálására az Ipari, Kereskedelmi és Idegenforgalmi Minisztérium az MVA-val kötött szerződést.
Jelen tanulmányban a budapesti kis- és középvá llalkozások beszállítói kapcsolatrendszerének fejlesztésével kapcsolatosgyakorlati tapasztalatok egyik szegmensét tesszük közzé , a GOM beszállító menedzselési stratégia elvei alapján kialakított szakvásári marketingtevékenységet foglaljuk össze.

Downloads

Published

2019-12-18

How to Cite

Győrfi, Z. and Balog, G. (2019) “Trade show know-how for vendors”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(6), pp. 50–60. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1913 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

Business developement