The Child as a Particular Target of Ads
Abstract
A kilencvenes években a reklámok néhány évtizede még álmodni sem mert mértékben hatják át társadalmunkat, s szövődnek bele mindennapi életünkbe. Ezen apropóból jelen tanulmány a gyermek - mint költekező, fogyasztó „társadalmi elem", és mint a reklám célpontja - sajátosságainak ábrázolására tett próbálkozás. A téma tárgyalása során szakemberek általánosan elfogadott elméletei mellett egy 137 főt érintő kérdőívesfelmérés eredményeire támaszkodom. Természetesen a minta, sem nagysága, sem földrajzi elhelyezkedése miatt nem mondható reprezentatívnak, nem használható általános érvényű következtetések levonásához, országos átlagok számításához, azonban alkalmas bizonyos tendenciák felvázolására, elméletek alátámasztására.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Vörös, Z. (2019) “The Child as a Particular Target of Ads”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(3-4), pp. 27–30. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1915 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
World of Ads