Straining after Effects. Colours, Fragrances, Tastes, Sounds Used for Marketing
Abstract
A dolgozat a színek, illatok, ízek, hangok hatásának a marketingben való tudatos kiaknázásáról nyújt átfogó képet. A pszichológia eredményeire támaszkodva ezek az eszközök nagyon hatásos fegyverek lehetnek a manapság véresen komoly piaci versenyben, de a vállalatok - még akár a több évtizedes tapasztalattal rendelkező, az egész világon jelenlevők is - sokszor nem használják ki megfelelően, vagy hibát követnek el használatuk közben.
A dolgozat először bemutatja mindegyik eszköz hatásmechanizmusát és jellemző alkalmazási lehetőségeit - természetesen a marketing szemszögéből, majd két márka példáján keresztül megismerhetjük a szinergikusan egymásra épülő hatás előnyeit. Azután megvizsgálja, milyen jellegű termékek vagy márkák esetén érdemes kifejezetten a színekre, illatokra, ízekre és hangokra alapozni a stratégiát. Ez a cikk rövid kivonatot közöl a teljes anyagból, amelyet nem csak elolvasni, hanem mellesleg megszagolni is lehet. Mert a lapjainak kellemes, friss virágillata van...