Target Groups for Communicating Hungarian Access to the European Union

Authors

  • Szabolcs Lipi JPTE KTK Marketing Tanszék

Abstract

Az Európai Unió (korábban Európai Közösség) eddigi  története során négy alkalommal bővült. A soron kö­vetkező bővítésben - reményeink szerint - már Magyarország is részt vesz. A korábbi csatlakozások egyik legáltalánosabb tapasztalata az volt, hogy tudatos felkészülés nélkül e folyamat nem lehet zavarmentes. A felkészülési folyamatban különös szerep hárul a marketing-szakemberekre. Az érintett országok jövő­beni fejlődését és lehetőségeit a csatlakozás nagymértékben befolyásolja, ezért az ország vezetőinek és polgárainak ebben a kérdésben felelős döntést kell hozniuk. Ehhez azonban tudatos és jól felépített marketing-kommunikáció szükséges. Informálni kell a szavazó­kat, meg kell győzni az ellenzőket, és a csatlakozási folyamatban aktívan résztvevőket a lehető legnagyobb tudással kell felvértezni.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Lipi, S. (2019) “Target Groups for Communicating Hungarian Access to the European Union”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(1), pp. 7–11. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1981 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

European Union