Internet Opportunities for Imitating Competitors
Abstract
A versenytárskövetés Prescott és Gibbons definíciója szerint egy olyan formalizált, de mégis mindig megújuló folyamat, amelyben egy vezetői csoport értékel egy adott iparágat, illetve értékeli jelenlegi és potenciális versenytársainak viselkedését, abból a célból, hogy versenyelőnyt alakítson ki és újítson meg. A definícióból látható, hogy a versenytárskövetés a stratégiai marketing egyik alapvető feladata, olyan típusú kérdésekre ad választ, amelyek meghatározzák, hogyan reagál egy cég az őt érintő piaci kihívásokra: pl. a verseny erősödésére, a piaci részesedés csökkenésére, helyettesítő termékek megjelenésére, nyomásra a vevők vagy a szállítók részéről stb.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Szirtes, L. (2019) “Internet Opportunities for Imitating Competitors”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 33(1), pp. 68–70. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2005 (Accessed: 22 November 2024).
Issue
Section
M&M mix