Selling soccer for sponsors
Abstract
A magyarországi futball szponzorálásában rejlő lehetőségek számbavételét egy elképzelt vállalati szponzor szempontjából vesszük szemügyre. Legjobb egy kicsit messzebbről, a szponzorálás rövid meghatározásával kezdeni. A sportszponzorálás a definíció szerint gazdasági sikerek reményében megkötött, jogokat és kötelezettségeket jelentő, kétoldalú üzleti kapcsolat. Az egyik oldalon a szponzorált sportoló, egyesület, sportág, sportesemény jogokat, lehetőségeket biztosít (és szerződés szerint teljesíteni köteles), a másik oldalon a szponzor pénzügyi, dologi, szolgáltatási befektetéssel segíti a szponzoráltat - az így már közös - cél elérésében.
Downloads
Published
2019-12-19
How to Cite
Kassai, L. (2019) “Selling soccer for sponsors”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(3), pp. 25–27. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2059 (Accessed: 23 December 2024).
Issue
Section
Hungarian Soccer '98