Market Research Supporting Cooperative Marketing Activities
Abstract
A közösségi marketingtevékenység a marketingnek egy speciális, csupán az agrárgazdaság területén meglévő eszköztára. Addig, amíg a gazdaság más ágazataiban (ipar, kereskedelem stb.) a vállalatok önállóan végzik a piacfejlesztő (marketing) tevékenységet, az agrárterületen a termékek speciális jellege, az államnak az agrárügyekben megnyilvánuló fontos szerepe, az azonos terméket előállítók magas száma és teljes érdekazonossága következtében egy ország termelői, feldolgozói és forgalmazói a kooperáció speciális formájaként közösen használják ki a modern marketing által nyújtott előnyöket.
Downloads
Published
2019-12-01
How to Cite
Gaál, B. (2019) “Market Research Supporting Cooperative Marketing Activities”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(2), pp. 28–29. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2176 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Market Strategies