Automobile market '97

Authors

  • Gábor Simon MC-OPK

Abstract

Az a tény, hogy a Magyarországon 1997-ben eladott autók száma több mint 10%-kal meghaladta az 1996. évi adatokat, egy igen összetett, sok tényezős folyamat eredménye. A szupermakro- és makrogazdasági környezet változásai, az azokra adott válaszok , az autópiac szereplőinek stratégiája, magatartása, adottságai - mind a kínálati, mind a keresleti oldalon - egyaránt tükröződnek ebben a pozitív változásban.
Kiemelt rovatunkban - az autópiacra ható környezeti tényezők áttekintése mellett - elemezzük a hazai személygépkocsi-piac forgalmi adatait, a lakosság körében végzett reprezentatív felméréseink eredményeit, valamint rövid válogatást adunk az autós világ híreiből.

Downloads

Published

2019-12-19

How to Cite

Simon, G. (2019) “Automobile market ’97”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 32(1), pp. 4–6. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2182 (Accessed: 5 October 2024).

Issue

Section

Car market