A Marketing Strategy for The Hungarian Food Industry

Authors

  • Béla Gaál AMC Kht.

Abstract

A földművelésügyi miniszter 1996. június 1-jével megalapította a Magyar Közösségi Agrármarketing Centrum (AMC) Közhasznú Társaságot, amelynek feladata - a kormányhatározat értelmében - a magyar agrártermékek értékesítésének támogatása, az élelmiszerek kül- és belpiaci helyzetének javítása a WTO-normatíváknak megfelelő közösségi marketingeszközök alkalmazásával. Az AMC Kht. néhány év múlva, az állami támogatási rendszer átalakításával, hatékony továbbfejlesztésével olyan költségvetéssel gazdálkodó szervezetté válik, amelynek pontosan definiált helyet kell elfoglalnia a magyar agrár- és élelmiszergazdaságban. A célok és a feladatok hosszú távú stratégiai meghatározása elengedhetetlen, ugyanis az aktualitásokhoz való túl erős kapcsolódás megzavarja a szervezet stabilitását, működésének kiszámíthatóságát az élelmiszergazdaság szereplői számára.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Gaál, B. (2019) “A Marketing Strategy for The Hungarian Food Industry”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(1), pp. 49–52. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2243 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Agromarketing