Wine as a PR Gift

Authors

  • Orsolya Nagy KÉE Marketing Tanszék
  • Géza Székely KÉE Marketing Tanszék

Abstract

A hagyományos definíció szerint a PR marketingkommunikációs tevékenység, amelynek során a szervezet arra használja fel az eseményeket, hogy beszéljen vagy beszéltessen magáról. A PR útján a gazdálkodószervezet emberi kapcsolatokat épít, mozgat és fejleszt. A PR az adott vállalkozás számára kedvező társadalmi és politikai környezetet épít ki és tart fenn. Része a tájékozódás és tájékoztatás, a magatartás-koordinálás és kapcsolattartás.

Downloads

Published

2019-12-01

How to Cite

Nagy, O. and Székely, G. (2019) “Wine as a PR Gift”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 31(1), pp. 76–78. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2256 (Accessed: 23 December 2024).

Issue

Section

M&M mix

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>