The role of west in the marketing of Hungarian Agricultural Products

Authors

  • Jenő Szabó Földművelésügyi Minisztérium

Abstract

Egy piac sajátosságait büntetlenül nem lehet figyelmen kívül hagyni. Különösen így van ez két - agrárexportunk szempontjából mindig is frekventált - régió, a szovjet utódállamok és a délszláv válságövezet esetében. Mindkét piac dinamikus élelmiszer-felvevő, a sa já t termelés és a népesség élelmiszer-szükséglete között mély szakadék tátong. Súlyosbítja a helyzetet (elsősorban a FÁK országainak esetében) a fizetésképtelenség, a fizetési garanciák hiánya, bankkapcsolataink esetlegessége, a pénzügyi infrastruktúra kezdetlegessége és az állami garanciavállalást akadályozó, történelmi léptékű tartozásállomány. Mindezek ellenére ez a két tradicionális piacunk a nyugati árutömeg, sok esetben az elfekvő élelmiszerkészletek egyre jelentősebb felvevőjévé válik.

Downloads

Published

2019-12-20

How to Cite

Szabó, J. (2019) “The role of west in the marketing of Hungarian Agricultural Products”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 30(4), pp. 51–55. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2372 (Accessed: 25 November 2024).

Issue

Section

Agromarketing