Communication specialities of Fair Trade

Authors

  • Barnabás Falusi BKF Üzleti Kommunikáció szak

Abstract

A Fairtrade kereskedelem résztvevőinek több sajátosságot is figyelembe kell venniük kommunikációs stratégiáik és -terveik kialakításakor. Egyrészt sok szervezet kommunikál egy közös - és egységes - cél érdekében.
Ez a cél a méltányos kereskedelem eszmeiségének megismertetése és elterjesztése mind a fejlett nyugati országokban, mind a harmadik világ kistermelőinek körében. Másrészt az egyes szervezetek saját és speciális céljaik érdekében is cselekszenek. Ilyen például a minősítési rendszer meg- vagy elismertetése, a bizalom és az átláthatóság megteremtése.
De ilyen az importáló szervezetek törekvése az ismertség és a bizalom kialakítására szervezetük és a mozgalom vonatkozásában is. Harmadrészt a kiskereskedelmi tevékenység során a Fairtrade termékeknek is szükségük van márkázásra, reklámra, tetszetős csomagolásra stb.

Downloads

Published

2019-10-13

How to Cite

Falusi, B. (2019) “Communication specialities of Fair Trade”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(4), pp. 43–55. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/519 (Accessed: 22 November 2024).

Issue

Section

Food marketing