The possibilities of design-oriented thinking in the world of marketing
Abstract
Miben rejlik az iPod sikerének a titka? Mivel nyújt többet a fogyasztók számára, ha funkcionális szempontokban megegyezik a versenytárs termékekkel? Hogyan képes sikeres lenni egy citromfacsaró, ami voltaképp nem is olyan, mint egy citromfacsaró? Hogyan képes megkülönböztetni magát egy vállalat a 21. században, hogyan képes kiemelkedni a tömegtermelés szürkeségéből? A válasz az iménti kérdésekre a designban keresendő. A design napjaink egy olyan témája, amely egyre inkább az érdeklődés és a figyelem középpontjába kerül, azonban kevesen vannak tisztában annak valódi tartalmával.
Downloads
Published
2019-10-16
How to Cite
Szalczer, P. (2019) “The possibilities of design-oriented thinking in the world of marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(1), pp. 30–42. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/583 (Accessed: 28 November 2024).
Issue
Section
Consumer in the center - or else?