Changes ahead for the airline industry in the region

Interview with Peter Voets, EasyJet’s regional marketing director

Authors

  • János G. Kovács

Abstract

A régió diszkont légiközlekedési iparága koncentráció előtt áll - vallja Peter Voets, az EasyJet regionális marketingigazgatója.
Kelet-Közép-Európában csak azok tudnak a piacon maradni, akik elég nagyok és rugalmasak ahhoz, hogy a gyorsan változó trendekhez alkalmazkodni tudjanak. A fiatal szakember 1977-ben született Belgiumban, tanulmányait Párizsban végezte. Karrierjét a vasúti iparágban kezdte: 2001 és 2004 közt az Eurostar marketing és kommunikációs menedzsere volt.
Ezt követően a francia szuperexpresszt üzemeltető TGV-hez került, ahol a cég európai kommunikációs részlegénél dolgozott. 2006 óta az EasyJet regionális marketing csapatát erősíti.

Downloads

Published

2019-10-16

How to Cite

Kovács, J. G. (2019) “Changes ahead for the airline industry in the region: Interview with Peter Voets, EasyJet’s regional marketing director”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 42(1), pp. 70–71. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/585 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Interview