MPL - New brand in logistics market
Abstract
A Magyar Posta menedzsmentje 2004-ben új irányítási rendszer kialakítása mellett döntött. A korábbi funkcionális-regionális szervezeti forma helyett kialakított üzletági szervezeti struktúra követte a kinyilvánított stratégiát. Az új szervezeti struktúra kialakítása azonban nem elégséges feltétele a stratégiai célok elérésének. Ehhez a működési modell számos elemének összehangolt átalakítása szükséges, amelyen belül cikkünk a márkastratégiai döntési folyamatot és annak végeredményét mutatja be. Jelen esetben egy új logisztikai alernyőmárka (MPL) születésének körülményeit követheti nyomon az olvasó.
Downloads
Published
2019-10-19
How to Cite
Pandurics, A. and Pusztai, J. (2019) “MPL - New brand in logistics market”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(5-6), pp. 94–105. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/695 (Accessed: 29 November 2024).
Issue
Section
M&M mix