Planning of product placement

Authors

  • L. Dálniel Balogh

Abstract

A „Gazdálkodj okosan” társasjáték egyik mezőjén az OTP lógója szerepel - gratulálnak, mert okosan gazdálkodtunk: még egyet dobhatunk. Eli Goldratt 1984-es „A cél” című regényében a főszereplő' Buickkal jár, főnöke Mercedesszel. Anastasia hercegnő a Disney-rajzfilmben Chanel-outletben készül fel a cárnével való találkozásra. Vagy megkérdezik tőlünk az utcán: Bocs, csinálnál rólunk egy képet? Itt a gépem, vigyázz rá! Zsír új Sony. Vagy: találkoztunk már olyan, rendkívül csinos hölggyel egy szórakozóhelyen, aki olyan italt rendelt magának a pultnál, aminek bevezető kampánya még el sem indult? Ez is (Real-Life) Product Placement.

Downloads

Published

2019-10-19

How to Cite

Balogh, L. D. (2019) “Planning of product placement”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(5-6), pp. 114–124. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/697 (Accessed: 29 November 2024).

Issue

Section

M&M mix