Modelling of the spread of innovation

Authors

  • Lászlóné Orova Szent István Egyetem, Gépészmérnöki Kar, Informatika Tanszék

Abstract

A piacon egyre növekvő mértékben jelenik meg az innováció. A gyártó cégeknek termelési stratégiájuk, a forgalmazóknak választékpolitikájuk kialakításában nagy segítséget nyújt, ha megalapozottan becsülhetik meg, mekkora keresletre számíthatnak újdonságaik iránt, és hogy ez időben hogyan alakul majd. E cikk történeti áttekintést ad az innováció terjedésének nemzetközi vizsgálati eredményeiről, összefoglalja a folyamatot leíró, illetve előrejelző matematikai modelleket.

Downloads

Published

2019-10-24

How to Cite

Orova, L. (2019) “Modelling of the spread of innovation”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 40(2-3), pp. 18–31. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/747 (Accessed: 4 July 2024).

Issue

Section

Marketing Research