Communication economics

Authors

  • Attila Szőcs Sapientia Erdélyi Magyar Tudományegyetem Csíkszeredái Kar

Abstract

Az egyre összetettebbé váló vállalati szervezeten belül a kommunikációs hiányosságok felismerése, annak ellenére, hogy lényegesen csökkenthetik a termelékenységet, nem mindig vonja maga után, azok megszüntetését. A különben jól működő szakosztályok, szervezeti szintek között is gyakran alakulhat ki kommunikációs zaj, a feladatok, a rövid, de főleg a hosszú távú célkitűzések időbeni torzulásainak különböző értelmezése miatt.
A mindennapi szociális környezetünkben megszoktuk, hogy a kommunikációs problémákkal, mint természetes jelenségekkel szembesüljünk. A szervezetek életében néha az elég súlyos kommunikációs zavarokat is a szervezet működésének természetes velejárójának tekintik, ezért nem is próbálják megoldani ezeket. A marketingszemlélet érvényesülése szempontjából, azonban elsődleges kérdés, mennyiben valósul meg a vállalaton belül a különböző szintek között a kommunikáció.

Downloads

Published

2019-10-29

How to Cite

Szőcs, A. (2019) “Communication economics”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(6-1), pp. 76–85. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/849 (Accessed: 6 October 2024).