Strategic coherences of value based marketing

Authors

  • Péter Tomcsányi Szent István Egyetem Marketing Intézet

Abstract

A marketing felfogása, problémafókuszálása, kulcsterületei és „sikerreceptjei”, mint aktuális divatirányzatok időről-időre változnak. Mi sem hisszük, hogy csak egyetlen helyes nézetrendszer van, amely mindig és minden körülmények között a megfelelő utat jelöli ki, de természetesen lándzsát törünk egy felfogás mellett, amelynek alapkoncepciójában hiszünk, és amelyre felépítjük elméleti és gyakorlati „marketingünket”. Ez a kiindulópont az értékeken nyugvó marketing, amelynek alapvető nézetrendszerével, stratégiai összefüggéseivel foglalkozunk a következőkben.

Downloads

Published

2019-10-29

How to Cite

Tomcsányi, P. (2019) “Strategic coherences of value based marketing”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(6-1), pp. 106–113. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/852 (Accessed: 23 December 2024).