A budapesti ifjúság fogyasztói csoportkultúrája az info-kommunikációs társadalomban, és ennek marketingkommunikációs aspektusai: rövidített kutatási beszámoló

Szerzők

  • Csaba Kollár NYME-KTK Vezetésszervezési és Marketing Intézet

Absztrakt

Az ifjúsággal, az információs társadalommal, a (nagyvárosi) (szub)kultúrával, a marketing- és/vagy gazdaságkommunikációval számos tanulmány, kutatás foglalkozik, rendszerint külön-külön, illetve e négyesből kettőt-kettőt párban vizsgálva. Ugyanakkor az ifjúság - (nagyvárosi) kultúra - információs társadalom kérdését, illetve ennek marketingkommunikációs aspektusát még senki sem vizsgálta együttesen, annak ellenére, hogy a téma aktualitása és fontossága vitathatatlan. Jelen tanulmány célja, hogy összefoglalja a címben szereplő témával kapcsolatban a közelmúltban lefolytatott nagymintás, online kérdőíves kutatás fontosabb megállapításait.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Kollár, C. (2019) „A budapesti ifjúság fogyasztói csoportkultúrája az info-kommunikációs társadalomban, és ennek marketingkommunikációs aspektusai: rövidített kutatási beszámoló”, Marketing & Menedzsment, 41(1), o. 26–31. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1252 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Új kommunikációs eszközök