A távoktatás lehetőségei a marketingoktatásban

Szerzők

  • Pál Tomcsányi Mezőgazdasági Szakigazgatási Hivatal

Absztrakt

A kaméleon a színét a környezethez igazodva gyakran és gyorsan változtatja. Barátom, Kazimir Magyar svájci professzor ezért a marketinget a kaméleonhoz hasonlította. A marketingben divatszerű gyorsasággal jelennek meg az új, és avulnak el a használt módszerek, és a marketingtevékenységet realizáló technikai eszközök is szédült gyorsasággal fejlődnek. Így aztán szakmánkban úgy a szinten tartó, mint a szakosító továbbképzés nélkülözhetetlen akár egyénileg, de inkább szervezett formában. A szervezett továbbképzés résztvevők érdekeihez igazodó megoldása a munkahelyi vagy még inkább az otthoni tanítás-tanulás igényét veti fel. Mindkettő a távoktatás módszereinek hasznosítását teszi lehetővé, majd később szükségessé.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Tomcsányi, P. (2019) „A távoktatás lehetőségei a marketingoktatásban”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 11–14. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1292 (Elérés: 25 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing Oktatók Konferenciája 2007