A térinformatika a marketing szolgálatában

Szerzők

  • Gábor Terei

Absztrakt

Szinte nap mint nap találkozhatunk a térinformatika kifejezéssel, vagy valamilyen megvalósulásával. Mi is az a térinformatika? Hogyan használhatók ki funkciói marketing-célokra, döntéshozatalok elősegítésére? Miért éri meg bármely cégnek, vállalatnak beruházni egy térinformatikai rendszerbe? Ezekre és hasonló kérdé­sekre szeretnék válaszolni és megismertetni a kedves olvasót e tudomány Magyarországon ma még kihaszná­latlan területeivel.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Terei, G. (2019) „A térinformatika a marketing szolgálatában”, Marketing & Menedzsment, 35(1), o. 21–24. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1641 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Marketing Konferencia