Internet és város-kommunikáció

Szerzők

  • János Szilágyi

Absztrakt

Egyre többet hallunk az internetről, mint egy új, rohamosan fejlődő eszközről, mely lassan beépül az emberek hétköznapjaiba. Vannak, akik elzárkóznak, idegenkednek, mert valljuk be, nem csak pozitív dolgokat hallunk. Többek között ez is akadályozza hazánkban az internetes kereskedelem gyorsabb fejlődését. Másik fontos tényező a költség. Amíg a telefon- és kábelköltségek ilyen magasak, addig nincs is esély rá, hogy dinamikus fejlődés induljon az e-kereskedelem területén, hiszen a fizetőképes közönség igen kicsi. Nem így Amerikában, ahol a kereskedelem egyre nagyobb százalékát bonyolítják az interneten keresztül

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Szilágyi, J. (2019) „Internet és város-kommunikáció”, Marketing & Menedzsment, 35(3), o. 7–11. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1700 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Magyar Marketingműhelyek Konferenciája