A bevásárlóközpontok fogalma, típusai

Szerzők

  • Tamás Sikos T. MÜTF, Tatabánya

Absztrakt

A bevásárlóközpontok fogalmának használata, típusainak meghatározása igen változatos mind a nemzetközi, mind a hazai szakirodalomban. A bevásárlóközpontok kialakulásuktól napjainkig folyamatos változáson mentek keresztül. Jelen írás a terminológiai zűrzavarban való kiigazodásban kíván segíteni. A fogalom tisztázása annál is inkább szükségessé vált, mivel a hazai belkereskedelmi statisztika számba kívánja venni e központok legfontosabb kereskedelmi és alapadatait, ami elképzelhetetlen az egységek fogalmának meghatá­rozása nélkül.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Sikos T., T. (2019) „A bevásárlóközpontok fogalma, típusai”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 30–38. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1785 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Kutatások a Pécsi Tudományegyetemen

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei