Új ábécé a marketingben

Szerzők

  • József Kandikó

Absztrakt

A XX. század végén, a XXI. század elején egy új fogalom jött divatba a közgazdasági szakirodalomban és a gazdasági sajtóban egyaránt. Mind gyakrabban lehet olvasni az „új gazdaság" kifejezést, miközben azért az sem teljesen világos és főleg nem egyértelmű, hogy mit is értünk rajta. A szakmai elemzések két fő tényezőt emlegetnek. Ezek szerint egyrészt a globalizáció, másrészt az információs és kommunikációs technológia (IKT) az új gazdaság lényege.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Kandikó, J. (2019) „Új ábécé a marketingben”, Marketing & Menedzsment, 35(5-6), o. 107–110. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1795 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix