Kis emberek, nagy piac, avagy a gyermek fogyasztóvá válása
Absztrakt
Az új fogyasztó megszerzésének két lehetséges módja van: vagy elhódítani a konkurenciáét, vagy teljesen újat „teremteni" magunknak.
A gyermekek esetében ez utóbbi történik.
A „gyermek-fogyasztó" megszületett, tagja a fogyasztói társadalomnak és egyre inkább gazdaságformáló erőként jelenik meg. Teszi ezt saját fogyasztásával, a szülők fogyasztására gyakorolt hatásával, és mint jövőbeni potenciális fogyasztó, akinek megnyeréséért a vállalatok versengenek.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-17
Hogyan kell idézni
Sulyokné Guba, J. (2019) „Kis emberek, nagy piac, avagy a gyermek fogyasztóvá válása”, Marketing & Menedzsment, 34(2), o. 39–44. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1818 (Elérés: 26 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
30 éves a Közgáz Marketing Tanszéke