Kis emberek, nagy piac, avagy a gyermek fogyasztóvá válása

Szerzők

  • Judit Sulyokné Guba BKÁE Marketing Tanszék Szakközgazdász szak

Absztrakt

Az új fogyasztó megszerzésének két lehetséges módja van: vagy elhódítani a konkurenciáét, vagy teljesen újat  „teremteni" magunknak.
A gyermekek esetében ez utóbbi történik.
A „gyermek-fogyasztó" megszületett, tagja a fogyasztói társadalomnak és egyre inkább gazdaságformáló erőként jelenik meg. Teszi ezt saját fogyasztásával, a szülők fogyasztására gyakorolt hatásával, és mint jövőbeni potenciális fogyasztó, akinek megnyeréséért a vállalatok versengenek.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-17

Hogyan kell idézni

Sulyokné Guba, J. (2019) „Kis emberek, nagy piac, avagy a gyermek fogyasztóvá válása”, Marketing & Menedzsment, 34(2), o. 39–44. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1818 (Elérés: 26 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

30 éves a Közgáz Marketing Tanszéke