A turisztikai termék/szolgáltatás vásárlásának jellemzői
Absztrakt
Egy utazás megvásárlása a turista számára igen kockázatos, hiszen a legtöbb más jószágtól eltérően nincs lehetősége a végső döntés előtti próbára vagy más közvetlen tapasztalat megszerzésére. E tulajdonság a turisztikai termékek szolgáltatás-jellegéből fakad, és általában is jellemző a szolgáltatásokra. Ezen túlmenően azonban az utazás a hétköznapi szolgáltatásoktól jelentőségében és árfekvésében is különbözik, mely jellemzők ugyancsak a döntés kockázatát növelik.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-01
Hogyan kell idézni
Nemeskéri, Z. (2019) „A turisztikai termék/szolgáltatás vásárlásának jellemzői”, Marketing & Menedzsment, 33(3-4), o. 20–24. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1912 (Elérés: 23 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Turisztika és marketing