Minőség és marketing

Szerzők

  • Anna Kálnási TÜV Rheinland Hungária VRF Kft.
  • Dalma Vécsei TÜV Rheinland Hungária VRF Kft.

Absztrakt

Gyakran hallhatjuk, hogy a gazdasági életben a marketinget teszik felelőssé azért, hogy feltárja a kielégí­tetlen szükségleteket és igényeket, mérje és értelmezze a jelentőségüket, eldöntse, hogy a szervezet milyen cé­lokat tud a legjobban kiszolgálni, meghatározza, hogy a piacok kiszolgálásához mely termékek és szolgáltatások illeszkednek a legjobban, a szervezet tagjainak figyelmét felhívja arra, hogy a fogyasztó igé­nyei és elvárásai szerint gazdálkodjon és cselekedjen.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-01

Hogyan kell idézni

Kálnási, A. és Vécsei, D. (2019) „Minőség és marketing”, Marketing & Menedzsment, 33(3-4), o. 45–48. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1926 (Elérés: 29 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Vállalati stratégiák

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei