Ajándék ez az élet

Szerzők

  • László Pálffy

Absztrakt

Amikor valaki ágyat, festményt, téglát, értékpapírt vásárol, vagy utazásra, szerencsejátékra költ, akkor döntésében több a kockázatos elem, mint ha egy újságot, csokoládét, üdítőt venne néhány perces mérlegelés után. A kevésbé alapvető szükségleteket szolgáló vásárlásoknál általában kevésbé alaposan járunk el.
     Az efféle döntésekben a játékos elem gyakran döntő szerepet játszik . Van úgy, hogy egy termékre vagy szolgáltatásra csak azért figyelünk fel, mert annak áránál több ezerszeres értékű tárgy elnyerési lehetőségét kínálja. Ilyen aránytalanságok esetén nem is tűnik fel például, hogy ugyanazt m áshol olcsóbban megkaphatjuk, a já ték b eli nyerés esélye nélkül.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-20

Hogyan kell idézni

Pálffy, L. (2019) „Ajándék ez az élet”, Marketing & Menedzsment, 30(3), o. 13–17. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2382 (Elérés: 28 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Szerencsejáték