Amerikai marketingoktatás a felnőttképzésben

Szerzők

  • Joseph W. Benoy Clevelandi Állami Egyetem Marketingtanszék, Ohio

Absztrakt

Az amerikai egyetemi hallgatók két elkülönült csoportba sorolhatóak: azokra, akik a középiskola után egyből bekapcsolódnak a felsőoktatásba, és azokra, akik a felnőttképzés keretében járnak egyetemre. Az előbbiek főállásban egyetemisták, míg az utóbbiak dolgoznak, általában idősebbek és csak részidőben, esténként illetve hétvégenként látogatják az egyetemet.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-20

Hogyan kell idézni

W. Benoy, J. (2019) „Amerikai marketingoktatás a felnőttképzésben”, Marketing & Menedzsment, 30(2), o. 7–8. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/2444 (Elérés: 23 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Oktatás