Generációk és az infokommunikációs eszközök használata egy általános iskolában végzett mikrokutatás tükrében
DOI:
https://doi.org/10.15170/SocRev.2020.13.03Kulcsszavak:
generációk, IKT-eszközök, kommunikáció, COVID–19, digitális kompetenciaAbsztrakt
Napjaink társadalomtudományi kutatásainak egyik fontos témája az információs és kommunikációs technológiák (a továbbiakban: IKT) használatában mutatkozó generációs különbségek. Életünk minden területét behálózza az internet, és a hozzá kapcsolódó eszközök használata. A digitális oktatásra való átállás fontossága, ezáltal az IKT-eszközök használata felerősödött a COVID–19 járvány okozta helyzetben. Tanulmányomban ismertetek néhány, az IKT-eszközök használatához kapcsolódó fogalmat, illetve bemutatom egy általános iskolában végzett kérdőíves vizsgálatom fontosabb eredményeit.