Ügyféloldali kockázatok a biztosítási termékek online értékesítésénél - Az internet, mint új értékesítési csatorna
Absztrakt
Az internet gazdaságban betiltott szerepe és jelentősége egyre erősödik és valamennyi gazdasági szereplőnek (háztartás/fogyasztó/vevő - vállalat - állam/tarmányzat) kezelnie és használnia kell az új technika álla! kínált lehetőségeket. Egy vállalat - bármilyen szektorban is tevékenykedik - ma már nem tervezhet és nem éihef az Internet közvetlen vagy közvetett hatása nélkül. Az internet betöliheí a vállalat életiben aktív vagy passzív szerepet, de ha a vállalati menedzsment úgy dönt, hegy mellőzi az internetnek bármilyen típusú felhasználását, annak komoly versenyhátránnyal kell szembesülnie az elkövetkezendő években.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-15
Hogyan kell idézni
Veress, I. (2019) „Ügyféloldali kockázatok a biztosítási termékek online értékesítésénél - Az internet, mint új értékesítési csatorna”, Marketing & Menedzsment, 38(3), o. 31–35. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1143 (Elérés: 12 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Online Marketing