Új kapcsolat a fogyasztóhoz - Az internet marketigkommunikációs szerepe

Szerzők

  • István Veress Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdasági és Üzletpolitikai Tanszék

Absztrakt

Az internet, bár csupán néhány évtizedes múltra tekint vissza és a world wide web is csak 10 éves évfordulóját ünnepli, mégis nyugodtan mondhatjuk, hogy gyökeresen megváltoztatta az üzleti és a kommunikációs világot. Az internet alkalmazási és felhasználási lehetőségei szinte határtalanok, esetleges korlátot csak az emberi kreativitás és a technika adhat. A szerző' írásában az internetnek a marketingkommunikációban, azon belül is a pénzintézeti szférában vett néhány felhasználási lehetőségét mutatja be.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-12-11

Hogyan kell idézni

Veress, I. (2019) „Új kapcsolat a fogyasztóhoz - Az internet marketigkommunikációs szerepe”, Marketing & Menedzsment, 36(2), o. 47–54. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1587 (Elérés: 13 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Internet és marketing