Új kapcsolat a fogyasztóhoz - Az internet marketigkommunikációs szerepe
Absztrakt
Az internet, bár csupán néhány évtizedes múltra tekint vissza és a world wide web is csak 10 éves évfordulóját ünnepli, mégis nyugodtan mondhatjuk, hogy gyökeresen megváltoztatta az üzleti és a kommunikációs világot. Az internet alkalmazási és felhasználási lehetőségei szinte határtalanok, esetleges korlátot csak az emberi kreativitás és a technika adhat. A szerző' írásában az internetnek a marketingkommunikációban, azon belül is a pénzintézeti szférában vett néhány felhasználási lehetőségét mutatja be.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-12-11
Hogyan kell idézni
Veress, I. (2019) „Új kapcsolat a fogyasztóhoz - Az internet marketigkommunikációs szerepe”, Marketing & Menedzsment, 36(2), o. 47–54. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1587 (Elérés: 27 december 2024).
Folyóirat szám
Rovat
Internet és marketing