A new access to customers

Authors

  • István Veress Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdasági és Üzletpolitikai Tanszék

Abstract

Az internet, bár csupán néhány évtizedes múltra tekint vissza és a world wide web is csak 10 éves évfordulóját ünnepli, mégis nyugodtan mondhatjuk, hogy gyökeresen megváltoztatta az üzleti és a kommunikációs világot. Az internet alkalmazási és felhasználási lehetőségei szinte határtalanok, esetleges korlátot csak az emberi kreativitás és a technika adhat. A szerző' írásában az internetnek a marketingkommunikációban, azon belül is a pénzintézeti szférában vett néhány felhasználási lehetőségét mutatja be.

Downloads

Published

2019-12-11

How to Cite

Veress, I. (2019) “A new access to customers”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 36(2), pp. 47–54. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1587 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Internet and marketing