Client side risks in online sales of insurance products - Internet: the new sales channel
Abstract
Az internet gazdaságban betiltott szerepe és jelentősége egyre erősödik és valamennyi gazdasági szereplőnek (háztartás/fogyasztó/vevő - vállalat - állam/tarmányzat) kezelnie és használnia kell az új technika álla! kínált lehetőségeket. Egy vállalat - bármilyen szektorban is tevékenykedik - ma már nem tervezhet és nem éihef az Internet közvetlen vagy közvetett hatása nélkül. Az internet betöliheí a vállalat életiben aktív vagy passzív szerepet, de ha a vállalati menedzsment úgy dönt, hegy mellőzi az internetnek bármilyen típusú felhasználását, annak komoly versenyhátránnyal kell szembesülnie az elkövetkezendő években.
Downloads
Published
2019-11-15
How to Cite
Veress, I. (2019) “Client side risks in online sales of insurance products - Internet: the new sales channel”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(3), pp. 31–35. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1143 (Accessed: 26 November 2024).
Issue
Section
Online Marketing