Client side risks in online sales of insurance products - Internet: the new sales channel

Authors

  • István Veress Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Gazdasági és Üzletpolitikai Tanszék

Abstract

Az internet gazdaságban betiltott szerepe és jelentősége egyre erősödik és valamennyi gazdasági szereplőnek (háztartás/fogyasztó/vevő - vállalat - állam/tarmányzat) kezelnie és használnia kell az új technika álla! kínált lehetőségeket. Egy vállalat - bármilyen szektorban is tevékenykedik - ma már nem tervezhet és nem éihef az Internet közvetlen vagy közvetett hatása nélkül. Az internet betöliheí a vállalat életiben aktív vagy passzív szerepet, de ha a vállalati menedzsment úgy dönt, hegy mellőzi az internetnek bármilyen típusú felhasználását, annak komoly versenyhátránnyal kell szembesülnie az elkövetkezendő években.

Downloads

Published

2019-11-15

How to Cite

Veress, I. (2019) “Client side risks in online sales of insurance products - Internet: the new sales channel”, The Hungarian Journal of Marketing and Management, 38(3), pp. 31–35. Available at: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1143 (Accessed: 26 November 2024).

Issue

Section

Online Marketing