Lengyelország márkázása: párhuzamosan futó szálak?
Absztrakt
A Marketing és menedzsment legutóbbi számában Svájc márkázásáról közöltünk egy interjút. Ezúttal Lengyelország kerül terítékre, ami azért különösen érdekes példa, mert az elmúlt években itt több vonalon is rebranding programot indítottak. Mindez jól mutatja, hogy az elköteleződés megvan, de a koordináció még távol áll a tökéletestől.
##submission.downloads##
Megjelent
2019-11-02
Hogyan kell idézni
Papp-Váry, Árpád F. (2019) „Lengyelország márkázása: párhuzamosan futó szálak?”, Marketing & Menedzsment, 41(2), o. 70–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1281 (Elérés: 28 november 2024).
Folyóirat szám
Rovat
50 éves az Európai Unió