Lengyelország márkázása: párhuzamosan futó szálak?

Szerzők

  • Árpád Ferenc Papp-Váry M&M főszerkesztő

Absztrakt

A Marketing és menedzsment legutóbbi számában Svájc márkázásáról közöltünk egy interjút. Ezúttal Lengyelország kerül terítékre, ami azért különösen érdekes példa, mert az elmúlt években itt több vonalon is rebranding programot indítottak. Mindez jól mutatja, hogy az elköteleződés megvan, de a koordináció még távol áll a tökéletestől.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Papp-Váry, Árpád F. (2019) „Lengyelország márkázása: párhuzamosan futó szálak?”, Marketing & Menedzsment, 41(2), o. 70–75. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1281 (Elérés: 28 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

50 éves az Európai Unió

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>