Óriásplakátok kreatív tervezése: creativity beats location and frequency any time

Szerzők

  • Árpád Ferenc Papp-Váry M&M főszerkesztő; BKF
  • Gábor Bonyhádi Revision Gerilla Marketing; BKF

Absztrakt

„Jó helyeket kiválasztani és elérni, hogy az emberek egy adott reklámmal sokszor találkozzanak” - a legtöbb reklámozó azt hiszi, ez már elég a sikerhez. De az emberek nem látják a médiavásárlást. Csak a kreatívot látják. Ahogy William Bernbach, a DDB reklámügynökség alapítója mondta: „Senki nem számolja meg, hogy hány reklámot futtatsz; csak a hatásra emlékeznek, amit gyakorolsz.” Egy rossz kreatív rengeteg helyen kihelyezve semmi más, mint egy rossz kreatív rengeteg helyen kihelyezve. Különösen igaz ez, ha óriásplakátokról van szó. És bár a kreativitásra nem lehet szabályokat alkotni, mi most megpróbálunk legalább néhány jótanáccsal szolgálni a billboardok tervezését illetően.

##submission.downloads##

Megjelent

2019-11-02

Hogyan kell idézni

Papp-Váry, Árpád F. és Bonyhádi, G. (2019) „Óriásplakátok kreatív tervezése: creativity beats location and frequency any time”, Marketing & Menedzsment, 41(4-5), o. 92–105. Elérhető: https://journals-test.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1323 (Elérés: 22 december 2024).

Folyóirat szám

Rovat

Indoor és outdoor

Ugyanannak a szerző(k)nek a legtöbbet olvasott cikkei

1 2 3 > >>